3CX©
Telefooncentrale • Video • LIVE CHAT
Contact met uw TEAM en klanten
3CX is een robuust, volledig uitgerust communicatiesysteem waarmee u overal en altijd met uw collega’s en klanten kunt communiceren.
3CX de oplosing is voor uw bedrijf:
- Telefonie: webclient en mobiele apps voor werken op afstand;
- Video: inbegrepen in uw systeem, geen add-ons nodig;
- Live chat: praat in realtime met uw klanten via uw website of WhatsApp!;
- SMS: laat uw klanten direct met u communiceren;
- Integraties: CRM’s en Microsoft 365;
- Lage kosten: bespaar op uw telefoonrekeningen, add-ons en hardware;
- Flexibel: behoud je nummers, kies je telefoons en je provider;
- Veilig: 3CX bevat geavanceerde beveiligingsfuncties;
- Overal te installeren: op gehost of on-premise, MiniPC, Hyper-V, VMware of KVM!;
- Gesteund door de leverancier, ondersteund door ons
- 600.000+ klanten wereldwijd
Met 3CX kunt u uw extensie overal mee naartoe nemen. Met apps voor Android, iOS, webbrowsers en Windows bent u gegarandeerd altijd en overal op de hoogte. Bovendien kunnen klanten u direct rechtstreeks vanaf uw website bereiken met de 3CX Live Chat en WhatsApp-integratie.
3CX Apps & Functies:
Android & iOS
- Bellen en gebeld worden vanaf elke locatie;
- Videoconferenties;
- Onmiddellijk berichten en chatten
- Beantwoord Whatsapp-berichten;
- Conferentiegesprekken;
- Gratis VoIP-gesprekken met uw smartphone;
- Versleuteld en veilig;
Desktop
- Werk overal – multifunctionele web-app met inclusieve UC-functies
- Bel vanuit uw browser, bedien uw IP-telefeoon of smartphone
- Beantwoord vragen van klanten via livechat, WhatsApp en sms vanuit één interface
- Videoconferenties met één druk op de knop
- Native desktop-app voor oproepen
- Start oproepen rechtstreeks vanuit uw CRM
- Naadloos integreren met Microsoft 365
- Bekijk de status van uw collega’s
Live Chat
- Chat met uw klanten op uw website
- Chatwachtrijen maken
- Antwoord van uw webclient of 3CX-app
- Draag chats over aan andere teamleden
- Verander een chat met één klik in een gesprek of video
- Chatrapportage beschikbaar
- Chatbewakingsfunctie voor managers!
WhatsApp integratie
- Beheer WhatsApp-berichten rechtstreeks vanaf één platform
- Berichten worden gelogd om ervoor te zorgen dat geen enkele reactie in strijd is met het bedrijfsbeleid
- Medewerkers hoeven hun persoonlijke WhatsApp-nummers niet af te geven
- Chatgesprekken worden centraal gelogd
- WhatsApp-berichten kunnen naar een rij agenten worden gestuurd om de belasting te delen
Business SMS / MMS
- Stuur SMS / MMS naar uw klanten
- Routeer SMS naar meerdere agenten zodat geen enkel bericht onbeantwoord blijft
- Houd persoonlijke mobiele nummers privé
Geïntegreerde videoconferenties
- Gratis tot 250 deelnemers
- Start met een enkele klik
- Inbellen via videoconferentie
- Creëer als een conferentie of een webinar
- Ondersteuning via afstandsbediening voor snelle en eenvoudige probleemoplossing
- Upload PDF’s vooraf voor vergaderingen
- Inclusief een whiteboard
- Deel uw scherm
- Polling-tool
- Neem uw video’s op
- Inclusief chatten
Bel- & Contact Center:
Met 3CX krijgt u geavanceerde callcenterfuncties. Verhoog uw klantenservice, verkoop, verhoog de productiviteit en bied ondersteuning met de contactcentertechnologie van 3CX.
- Schakelbord en muurbord
- Callcenterrapportage – gebruikersactiviteit, teamwachtrij, SLA en meer!
- Wachtrijstrategieën en real-time statistieken
- Call&Chat Monitoring beschikbaar voor managers
- Integratie met Microsoft 365
- CRM-integratie met populaire CRM’s – Salesforce, Freshdesk en meer
- 3CX CRM API om uw eigen CRM-integratie te ontwikkelen
- Gespreksopnamen
- Hotdesking
- Creëer uw eigen gespreksstromen met 3CX CFD
Slash kosten:
Met 3CX worden uw lopende telecomkosten aanzienlijk verlaagd.
- Verlaag uw telefoonrekening tot wel 80%
- Licentieverlening op basis van het aantal gelijktijdige gesprekken en niet op extensies
- Voer gratis interoffice-gesprekken en filiaalgesprekken
- Gratis bellen naar externe medewerkers met webclient en iOS-/Android-apps
- Gebruik prominente SIP-trunks om de kosten voor uitgaande gesprekken te verlagen
- Elimineer telefoonrekeningen van 800 nummers met WebRTC-integratie
- Gebruik internationale DID’s & IP telefonie zodat klanten tegen concurrerende tarieven kunnen inbellen
Beveiliging & Back-up:
Als het gaat om VoIP-beveiliging, stelt 3CX de norm. De ingebouwde beveiligingsfuncties van 3cx zijn exclusief ontwikkeld om uw PBX-systeem te beschermen tegen aanvallen.
- Verbeterde beveiligde webserverconfiguratie
- Automatische detectie en blacklisting van SIP-aanvalstools
- Wereldwijde IP-blokkeringslijst automatisch bijgewerkt voor deelnemende PBX’en
- Verkeer naar 3CX-apps wordt versleuteld via de 3CX-tunnel
- Spraakverkeer wordt versleuteld via SRTP
- Automatisch genereren en beheren van SSL-certificaten
- Qualys labs A+ rating en Immunilabs A rating
- Automatische failover voor directe back-up
- Versleuteling tussen browser en website verzekerd via HTTPS
- Beperk de toegang tot de 3CX-beheerconsole op basis van IP
Call Flow Designer:
Door gebruik te maken van de Call Flow Designer van 3CX kunt u inkomende oproepen effectief, efficiënt en veel sneller afhandelen. Hier zijn slechts enkele voorbeelden van hoe 3CX uw klantenservice kan verbeteren:
- Gespreksroutering op basis van klantauthenticatie
- Automatische uitgaande kiezer
- Terugbelplanner
- Creditcardauthenticatie
- Telefonische bestellingen
- Enquêtes
- Geautomatiseerde tekst-naar-spraak en spraak-naar-tekst in 120 talen
CRM integratie:
CRM-integratie kan de klanttevredenheid verbeteren, de productiviteit van het personeel verhogen en u tijd besparen. Het ondersteunt alle grote CRM’s, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics, Hubspot en meer! Dit is hoe het u kan helpen:
- Oproepjournaal
- Creëert een nieuw klantrecord voor nieuwe nummers
- Bespaart agenten zoektijd
- Chatlogboeken bij gebruik van 3CX Live Chat
- Gespreksregistratie in uw CRM-records – zelfs wanneer u 3CX Apps gebruikt!
Hotel PBX:
Met de hotelmodule van 3CX kunt u hoogwaardige service bieden, minus de kosten. De hotel module is geoptimaliseerd voor interne en gastcommunicatie met functies zoals:
- In-en uitchecken van gasten
- Stelt de extensie in zodat deze overeenkomt met de naam van de gast
- Facturering van externe gesprekken
- Planning van wake-up calls
- Blokkeren van externe oproepen in vrije kamers