3CX©

Telefooncentrale • Video • LIVE CHAT

Contact met uw TEAM en klanten

3CX is een robuust, volledig uitgerust communicatiesysteem waarmee u overal en altijd met uw collega’s en klanten kunt communiceren.

 

3CX de oplosing is voor uw bedrijf:

 

  • Telefonie: webclient en mobiele apps voor werken op afstand;
  • Video: inbegrepen in uw systeem, geen add-ons nodig;
  • Live chat: praat in realtime met uw klanten via uw website of WhatsApp!;
  • SMS: laat uw klanten direct met u communiceren;
  • Integraties: CRM’s en Microsoft 365;
  • Lage kosten: bespaar op uw telefoonrekeningen, add-ons en hardware;
  • Flexibel: behoud je nummers, kies je telefoons en je provider;
  • Veilig: 3CX bevat geavanceerde beveiligingsfuncties;
  • Overal te installeren: op gehost of on-premise, MiniPC, Hyper-V, VMware of KVM!;
  • Gesteund door de leverancier, ondersteund door ons
  • 600.000+ klanten wereldwijd

 

Synchroniseert je smartphone met je CRM? - Jan Mertens, Zaakvoerder Contineo
Synchroniseert je smartphone met je CRM? - Jan Mertens, Zaakvoerder Contineo

Met 3CX kunt u uw extensie overal mee naartoe nemen. Met apps voor Android, iOS, webbrowsers en Windows bent u gegarandeerd altijd en overal op de hoogte. Bovendien kunnen klanten u direct rechtstreeks vanaf uw website bereiken met de 3CX Live Chat en WhatsApp-integratie.

3CX Apps & Functies:

Android & iOS

  • Bellen en gebeld worden vanaf elke locatie;
  • Videoconferenties;
  • Onmiddellijk berichten en chatten
  • Beantwoord Whatsapp-berichten;
  • Conferentiegesprekken;
  • Gratis VoIP-gesprekken met uw smartphone;
  • Versleuteld en veilig;

Desktop

  • Werk overal – multifunctionele web-app met inclusieve UC-functies
  • Bel vanuit uw browser, bedien uw IP-telefeoon of smartphone
  • Beantwoord vragen van klanten via livechat, WhatsApp en sms vanuit één interface
  • Videoconferenties met één druk op de knop
  • Native desktop-app voor oproepen
  • Start oproepen rechtstreeks vanuit uw CRM
  • Naadloos integreren met Microsoft 365
  • Bekijk de status van uw collega’s

 

 

Live Chat

  • Chat met uw klanten op uw website
  • Chatwachtrijen maken
  • Antwoord van uw webclient of 3CX-app
  • Draag chats over aan andere teamleden
  • Verander een chat met één klik in een gesprek of video
  • Chatrapportage beschikbaar
  • Chatbewakingsfunctie voor managers!

WhatsApp integratie

  • Beheer WhatsApp-berichten rechtstreeks vanaf één platform
  • Berichten worden gelogd om ervoor te zorgen dat geen enkele reactie in strijd is met het bedrijfsbeleid
  • Medewerkers hoeven hun persoonlijke WhatsApp-nummers niet af te geven
  • Chatgesprekken worden centraal gelogd
  • WhatsApp-berichten kunnen naar een rij agenten worden gestuurd om de belasting te delen

 

 

Business SMS / MMS

  • Stuur SMS / MMS naar uw klanten
  • Routeer SMS naar meerdere agenten zodat geen enkel bericht onbeantwoord blijft
  • Houd persoonlijke mobiele nummers privé

Geïntegreerde videoconferenties

  • Gratis tot 250 deelnemers
  • Start met een enkele klik
  • Inbellen via videoconferentie
  • Creëer als een conferentie of een webinar
  • Ondersteuning via afstandsbediening voor snelle en eenvoudige probleemoplossing
  • Upload PDF’s vooraf voor vergaderingen
  • Inclusief een whiteboard
  • Deel uw scherm
  • Polling-tool
  • Neem uw video’s op
  • Inclusief chatten

 

 

Bel- & Contact Center:

Met 3CX krijgt u geavanceerde callcenterfuncties. Verhoog uw klantenservice, verkoop, verhoog de productiviteit en bied ondersteuning met de contactcentertechnologie van 3CX.

  • Schakelbord en muurbord
  • Callcenterrapportage – gebruikersactiviteit, teamwachtrij, SLA en meer!
  • Wachtrijstrategieën en real-time statistieken
  • Call&Chat Monitoring beschikbaar voor managers
  • Integratie met Microsoft 365
  • CRM-integratie met populaire CRM’s – Salesforce, Freshdesk en meer
  • 3CX CRM API om uw eigen CRM-integratie te ontwikkelen
  • Gespreksopnamen
  • Hotdesking
  • Creëer uw eigen gespreksstromen met 3CX CFD

 

 

Slash kosten:

Met 3CX worden uw lopende telecomkosten aanzienlijk verlaagd.

  • Verlaag uw telefoonrekening tot wel 80%
  • Licentieverlening op basis van het aantal gelijktijdige gesprekken en niet op extensies
  • Voer gratis interoffice-gesprekken en filiaalgesprekken
  • Gratis bellen naar externe medewerkers met webclient en iOS-/Android-apps 
  • Gebruik prominente SIP-trunks om de kosten voor uitgaande gesprekken te verlagen
  • Elimineer telefoonrekeningen van 800 nummers met WebRTC-integratie
  • Gebruik internationale DID’s & IP telefonie zodat klanten tegen concurrerende tarieven kunnen inbellen

 

 

Beveiliging & Back-up:

Als het gaat om VoIP-beveiliging, stelt 3CX de norm. De ingebouwde beveiligingsfuncties van 3cx zijn exclusief ontwikkeld om uw PBX-systeem te beschermen tegen aanvallen.

  • Verbeterde beveiligde webserverconfiguratie
  • Automatische detectie en blacklisting van SIP-aanvalstools
  • Wereldwijde IP-blokkeringslijst automatisch bijgewerkt voor deelnemende PBX’en
  • Verkeer naar 3CX-apps wordt versleuteld via de 3CX-tunnel
  • Spraakverkeer wordt versleuteld via SRTP
  • Automatisch genereren en beheren van SSL-certificaten
  • Qualys labs A+ rating en Immunilabs A rating
  • Automatische failover voor directe back-up
  • Versleuteling tussen browser en website verzekerd via HTTPS
  • Beperk de toegang tot de 3CX-beheerconsole op basis van IP

 

 

Call Flow Designer:

Door gebruik te maken van de Call Flow Designer van 3CX kunt u inkomende oproepen effectief, efficiënt en veel sneller afhandelen. Hier zijn slechts enkele voorbeelden van hoe 3CX uw klantenservice kan verbeteren:

  • Gespreksroutering op basis van klantauthenticatie
  • Automatische uitgaande kiezer
  • Terugbelplanner
  • Creditcardauthenticatie
  • Telefonische bestellingen
  • Enquêtes
  • Geautomatiseerde tekst-naar-spraak en spraak-naar-tekst in 120 talen

 

 

CRM integratie:

CRM-integratie kan de klanttevredenheid verbeteren, de productiviteit van het personeel verhogen en u tijd besparen. Het ondersteunt alle grote CRM’s, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics, Hubspot en meer! Dit is hoe het u kan helpen:

  • Oproepjournaal
  • Creëert een nieuw klantrecord voor nieuwe nummers
  • Bespaart agenten zoektijd
  • Chatlogboeken bij gebruik van 3CX Live Chat
  • Gespreksregistratie in uw CRM-records – zelfs wanneer u 3CX Apps gebruikt!

 

 

Hotel PBX:

Met de hotelmodule van 3CX kunt u hoogwaardige service bieden, minus de kosten. De hotel module is geoptimaliseerd voor interne en gastcommunicatie met functies zoals:

  • In-en uitchecken van gasten
  • Stelt de extensie in zodat deze overeenkomt met de naam van de gast
  • Facturering van externe gesprekken
  • Planning van wake-up calls
  • Blokkeren van externe oproepen in vrije kamers

 

Niet te missen IT-tips en -tricks

Op zoek naar jouw IT-coach?